Alla inlägg under augusti 2010

Av Sandra - 26 augusti 2010 20:48

Jag är världens sämsta bloggare!

Jag har fullt upp med mitt och känner att jag inte riktigt har tid att sitta och blogga, jag skulle verkligen vilja, för det är skön terapi, men tiden då?

Tiden, jaa.. den går till allt annat här hemma som ska fixas och donas med.

Och till råga på allt så har R börjat jobba och jag har börjat skolan.

Jag läser Religion A , Engelska A , Etik & Livsfrågor och Svenska A.Pust

Jag har vad jag gör med andra ord.


Miltons första födelsedag(ar) var helt lyckade, han fick mer leksaker än vad han någonsin behöver och mycket annat behövligt! :)

Och att äta tårta alldelses själv (två gånger) var helt lyckat! :)

Och nu helt plötsligt har han blivit så stor..?

Tänkte skriva lite om vilka ord o så han kan (mest för min egen del)

Jag tar de från början!


Mamma

Pappa

pa - lampa

ack ack - tack tack

Kaga - laga  (telefonen :)

Itta - titta

Itta dee - titta där

Bruuum Bruuum - Bilen eller så säger han Bi

Nej nej

Aj aj        

Han vet vad kissen och kossan säger (längre har vi inte kommit:)

Jaa, och säker lite mer som jag ej tänker på.

Och att han förstår så himla mycket , häromdagen så skulle vi åka in till stan för att handla lite och då frågade jag Milton om vi skulle åka bil.

Han skyndade sej ut till hallen för att sätta sej på mattan och låta brrruumm brrrumm :D

Haha gullegris :)


Nääe gott folk, nu har jag fått skrivit av mej lite :)

Och bilderna såklart har jag ej överfört till datorn än..

Men de kommer väl, bättre sent än aldrig säger väl väl? :P

Av Sandra - 15 augusti 2010 08:56

Jaa, då kom dagen jag "bävat" inför.

Min lilla bebis är inte längre si och så många månader, utan ett helt år!

Tiden.. har gått sjukt fort och de känns som jag missat allt.

Och jag känner mej så sjukt lyckligt över att jag just fått denna underbara kille med hans underbara personlighet.


Vi började firandet igår redan, de är ju så många så vi läre dela upp det.

Mysig dag med en maaasssaa presenter :)

Idag fortsätter firandet, resten av min familj kommer och så.

Har en massa bilder på kameran som jag ej lagt in än, men de kommer.. förhoppningsvis :)


Hoppas alla kommer få en lika underbar dag som jag ska ha! :)

Presentation

Hejsan!
Kul att du tittade in.
Hoppas det kommer vara underhållande :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards